ADUHAI..........  

Posted by admin


gambar hiasan je... hehe...


Salam...

Aku kat sini tetiba je tersentak la nk wat 1 lagi post yang aku rase agak menarik la katakan. Hari ni hari Jumaat bersamaan 16 Oktober 2009 dan merupakan hari untuk aku jangan jad malas pegi solat Jumaat.. hehehe... k.. cukuplah intro nih... aku mula cerita ek...

Kebetulan pulak hari ni takde kelas... aku pun ape lagi... membongkang ar kan... hehe.. bila dah puas membongkang... aku blur... tak taw nak watpe... sooo... aku pegi la ke uniten kesayangan aku tu... aku g umah Im... Zul tanya aku... 'Ko watpe datang sini zi..?' haha... aku tergelak bebenor... aku pun tak taw nape aku datang situ Zul... sori kacau privacy korang ye... hahaha... (menyebok je aku nih...) aku bosan laa... disebabkan dah tak taw nak watpe... aku pun balik laaa... jam pun dah kol 12... nak solat Jmaat lagi...

seperti biasa la ye... aku pun drive la pegi masjid putrajaya... haaaaaa..... ini yang bez nih... pada sesiapa yang membaca (terutamanya lelaki)... bawak bertenang k... hehe...

tengah aku khusyuk drive sambil dengar radio... tetibe la kan... aku terpandang la 2 wanita yang berpakaian baju kurung... haaa... apa pandangan korang?? wanita yang berpakaian baju kurung, bertudung... haaa... mesti wanita yang bekerjaya kan?? hehe... betol2... aku pun fikir camtu gak...

pada mulanye aku tengok diorang dari belakang, aku bangge laa... sebab perempuan sekarang da maju... bekerjaya... TAPI..... aku tkejot bebenor masa aku potong diorang... (diorang naik motor, so aku potong la ngn kerete aku... hehe...) aku terkejot ngn minah yang membonceng tuh...!!! pergh...!!!

time lepas je aku potong diorang... aku terfikir... ape yg aku nampak eh?? hehehe... aku pun perlahankan la kerete aku.. dengan niat biar diorang potong aku... menjadi pun taktik aku... dorang potong aku gak... merempit rupenye dorang.. hahaha... da,da,da... berbalik pada cite tadi... aku pun ape lagi... usha la minah yang belakang tu... pergh...!!! sah...!!! korang taw tak... baju kurung die JARANG gyle kot...!!! aku pun TERnampak la segalanya kat dalam tu... dengan angin motor yang kuat.. menampakkan lagi la die punye body shape.. pergh..!!! haha.. wanita bertudung, berbaju kurung... ok dah... tapi baju jarang... adoyai... silap di situ...

aku bukan nak mengaibkan perempuan tadi... tapi juz untuk pengajaran kpd anda sume... janganlah wat camtu... malu la weh... tolong lah... (waaa... hehe... ehem... :p)

lapas kajadian yang tak disangka berlaku di tgh jalan... aku pun juz bley gelengkan kepala je.. cewah.. hehe.. tapi korang jgn salah paham pulak... aku perlahankn kerete aku tadi bukan nak cari rezeki 2 kali... hehehe... tapi nak pastikan je k... kang kalau aku silap... da fitnah namenye tu... ok..?? :))

sooo... da moral of da story is... kpd sesiape yg membaca post ni terutamanya yang merupakan dari kalangan wanita... jagalah keindahan kewanitaan yang Tuhan anugerahkan kpd anda dan jgnlah sesekali mendedahkannya kpd khlayak ramai... ok... take care... tu je...

sekian, terima kasih...

bubye.. :))

This entry was posted on Friday, October 16, 2009 at 6:20 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment