MAK AIH.......!!!!!!  

Posted by admin



salam...

lama dah aku tinggalkan blog aku ni... ala,ala bucuk,bucuk... hahaha... ehem...

kembali lagi sekali aku ke blog untuk postkan something yang melanda dalam hidup aku semalam...

tanggal 26 oktober 2009 iaitu hari Isnin merupakan hari pertama untuk aku menempuh 'final exam'... seperti pelajar biasa... aku mula mengulangkaji subjek2 'killer' dulu seminggu sebelum final... dgn niat biar x kelam kabut nnt klu nk revise last minit... aku pun syok la revise time tu sebab xde pressure lg kn... syok campur tension kot... hehe...

hari berganti hari... buku berganti buku dah yg aku study... tup tap tup tap... sok da hari Isnin beb...!!! FINAL EXAM kot...!!! pergh.. memang malam tu aku pun push la sikit diri aku untuk study... maklum la... 1st exam da calculus kot... mane x menonggeng aku... hahaha...

malam tu aku study punye study punye study dari lpas maghrib sampai la kol 12... kol 12 tu aku on9 jap... facebook... hehe.. sempat lagi ek cik abang nih...??? :p
aku chat jap dgn membe2 aku... pastu kebetulan plak malam tu MAN U vs. LIV... hahaha... memang xbley tido la aku... walaupun xdapat tgk match tu live... dapat gak la aku on9... tgk jela keputusan kt SKY sport... hurmmm... booooleeey laaaa..... hehehe...

keputusannya....... jeng,jeng,jeng.... hehe.. tahniah kpd LIV kerana telah memenangi match tu 2-0... dan kpd MAN U... no komen... hahaha... :p

berbalik pada cerita tadi ek... hehe... aku pn sambung la study sikit2 pas match tu... tp jam da menunjukkan kol 2.30... mak aih... da lambat nih... aku pun kelam kabut la study... akhirnye... fuh... boleh laa... ready la jugak untuk sok... hehehe... ready kerr..??? :D

tepat jam kol 3 aku troskan ngn aktiviti aku... TIDOOOO....!!!



gambar hiasan je k... aku xtido camni... hehe...

.........

................

...

.................

10.00 PAGI....????!!!!!!! oooiiii......!!!!! MAAAAAKKK AAIIIHHHHH....!!!!! biar betol??? tolong la cakap aku mimpi... maaakkkk.....!!!!! aku kelam kabut bangun mandi siap2 sume... aku tros g uniten... aku x g library... tp aku tros jmpe Dr. Burn... aku harap sgt die bley tolong aku sebab die HOD... "sir... tolong la sy sir... tolong sy untuk amek final sir... sy mntk tolong sgt...". "sori... sy xbley wat pape..." die tros blah... pergh...!! Tuhan je yg taw perasaan aku time tu... YA ALLAH...

aku tros g jumpe Pn. Herda plak... aku juz nak pastikan btol ke xbley wat pape klu miss final exam... aku tnye die... aku da xtahan sgt... air mate aku mengalir depan die... malu gyle weh... xtaw nak cakap camne lg... tapi aku btol2 hargai jasa baik die... terima kasih Pn... sy hargai sgt jasa baik Pn...

aku dah mati kutu... aku xtaw nk wat pe... aku tros balik... disebabkan sedih yg teramat... aku nangis gyle2... hahaha... adoyai... pastu bile malam je... hmmm... ramai plak yg bg sokongan kat aku... aku tol2 xsangke... tp pape pn... thanx sgt kat korang dow... klu xde korang aku rase aku da xde hala tuju da... thanx kat korang yg watkan aku cool down... aku tol2 hargai sume tu... aku xtaw nk balas jasa korang camne... hehe... nk aku cakapkn name ke??? xyah laaa... hehe...

akhirnya... tertulis la dalam sejarah hidup aku yang xpernah dibuat orang... aku terlepas 1st paper final exam aku... huhuhu.... bile difikirkan balik... pengalaman ni tol2 wat aku gelak... tapi mase nak harungi sume tu... pergh...!! Tuhan je yg taw perasaan aku... peritnye... :,(

kepada anda sume yang sanggup membaca post nih... ambil ini sebagai pengajaran k... jgn tido lambat sblom final exam... dan klu terjadi jgak bnde ni kat anda... cool... relax... nangis puas2 dulu kalau perlu... then fokus paper yg akan datang... ok...???

terima kasih khas kepada semua yang terlibat meng-cooldown-kan aku... aku betol2 hargai jasa baik korang dan aku harap Tuhan balas budi baik korang tu...

terima kasih juga wat Pn. Herda... terima kasih sgt2... :)

sekian... salam....

This entry was posted on Tuesday, October 27, 2009 at 10:09 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment