LATIHAN OH LATIHAN...  

Posted by admin






Salam...

terbuka kepada sesiapa yang ingi membaca atau tak... :))

bez la plak main blog ni ye... aku baru je belajar... dah kemaruk plak ai... hehe...

ok... ni post aku yang kedua dalam masa setengah jam... :p

tak taw la nak cakap camne kan... aku tetiba je terasa kehilangan 'something' lepas jamuan raya aidilfitri cekak uniten semalam...

lepas jamuan... kami adakan 'meeting' jap... kami bincangkan apa2 saja yang boleh dibincangkan... hehe...

emm... selesai 'meeting' aku tak taw nak watpe... aku pun balik laa... bile sampai je rumah... aku baring... aku termenung jap...

waaaaaa.... sedih dow.... latihan silat dah takde lagi... kena tunggu sebulan lagi... waaaa....

bukan ape laaa... aku terfikir ape yang Tuan Haji Amrahi cakap pada kami time jamuan semalam.. dia cakap camni... "...sebenarnya apa yang kamu cari kat silat ni...? hari2 balik tengah malam... pastu yang dapat... sakit dengan lenguh2... apa sebenarnya yang kamu cari...? cuba kamu fikirkan...". lebih kurang laa... hehehe...

haaa... itulah yang watkan aku terfikir... aku punyalah fikir malam tu... TUM TAM TUM TAM...!! hah!!! dapat pun... hehe...

sebenarnya... bagi aku lah... selain daripada seni mempertahankan diri saja... aku mencari semangat kekeluargaan di antaru kaum melayu itu sendiri... dan para ahli silat cekak uniten mengamalkan itu... itulah sebenarnya yang watkan aku sanggup datang berlatih silat hingga tengah malam... (walaupun x ikot korang g LOT10.. hehe.. sori.. ngantok.. :p)

dan wat masa sekarang ni aku amat merindui semangat kekeluargaan tu... maklum laa... exam nak dekat... takkan nak wat latihan gak kot?? hehe...

sebagai ahli yang baru menjejakkan kaki ke keluarga cekak hanafi uniten... aku telah pun merindui bibit2 kami bersama bertungkus lumus berlatih terutamanya untuk menjayakan demonstrasi silat jamuan raya semalam...

terima kasih kepada anda semua kerana memberikan aku kenangan manis yang pertama di dalam persatuan ini dan akan saya ingat samapai bila2...

semoga berjaya dalam exam nih... janga repeat ye... hehe... doakan aku tak repat jgak.. hehe.. :p


This entry was posted on Saturday, October 10, 2009 at 8:50 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment